Döööd:O

Jag vill ha ett långt o lyckligt liv, leva tills jag dör. o det säger jag, de kommer jag allt att göra..
kanske canser flr ciggen, eller en ridolycka, eller bli påkörd av en bil, bli träffat av en plan, bli biten av en giftig orm, skulle kunna sitta en hel dag o rabbla upp saker som är farligt, nu om maja läser det här kommer hon aldrig våga gå ut :)
en person som är livrädd för döden, men den är väl inte så farlig ? eller.

svälta ihjäl gör jag snart, nej nu får de inte va nått mer snack om döden, men jag är skapligt hungrig.. vet inte vad jag ska laga, undra vad älsk vill ha ?..
ska gå o se om det finns nått gott i kylen :)
men först ska jag rööka!

Later!
PussarCassi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst, det kan jag göra :)

2008-10-07 @ 18:23:06
URL: http://lifeofeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0