Mantorp idag.


Mantorp idag med helle, det gick bra, gjorde lite böjprov o grejjer.. tills dom visste va det va, men de v aingen allvarligt iaf :)
skönt det.
fick beröm för vi hade komit på det så pass tidigt :)
ja jag tänker inte skriva vad det är, för de kan jag inte stava till :)

näär vi väll hade bråkat hela dagen med henne ville hon öndå inte åka hem sen, det blev en dragkamp med mig o en en stor klump, flög som en liten skit, men hon gav sig till sist.. men hon tyckte inte om det,
..

sen kom man hem o viktor låg o sov såklart=)..
gick ju inte få upp den slöa fan, så jag tänkte lägga mig oo vila  en stund, men somna :O
ibland är han dum :O:)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0