Min rubik blir alltid stor fast jag skriver den liten..

jag lovar :)

jag får inte skriva nått om viktor, nej..
Ps. han sitter just nu med en rosa munk tröja ds.

jag är jätte kissnöödig, när som kissar jagpå mig.:O
blåsan är stor o hård, visste ni att man kan dö av att hålla sig för länge, kissblåsan spricker:O
det va jag faktiskt rädd för när jag va liten, när jag va påväg hem från stallet o hade hållt mig hela dagen för jag inte haft nån tillgång till toa, så det fick bli att rusa från bilen hem till ytter dörren låsa upp den fort, in o fort in på toan o kissa innan blåsan sprack:).
haha så tänkte jag :)

stackars mig, fast ah, :)

Later!<3


Kommentarer
Postat av: elin

Ja, det blir min med. men det går att ändra, fast då måste man ändra ganska mkt :P

2008-10-08 @ 07:50:06
URL: http://lifeofeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0