Brännburgare



ah mitt misslyckade försök att göra hamburgare fick mig att må lite dåligt:(..
det ska ju vara en lätt sak ju:P.. men det är cassi ju, hon är köket det funkar inte ;)
viktor stog iaf ut o försökte o va snäll o åt halva, jag tog bara en tugga^^

efter de tog vi ett varmt o mysigt bad, ja d eva varmt till en början iaf :)

nu ska jag ut o röka, sen blir det nog att spela, kanske ta på sig nått bekvämt innan :)
btw så fuskar jag på sims, o dom har ingen toa eller dusch en, men ett jävla stort hus med knappt några möbler, men fan dt tog ju så lång tig att fixa allt ju, o jag ville att dom skulle gifta sig juu ;)
^^, 

får se om jag skriver nått mer ikväll/inatt:)



PussarCassandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0