go giiirls

blev rätt lyckat ändå, har inte haft så kul med dig på länge :)
va väll ute 1 ½ halv tim eller nått, jag satt på halsen hon på sidan, kissnödig o dubbel skratt blev de.
rätt sköönt fast de små regan hela tiden,
  små hundar som låter som stora gorillor kan hoppa rätt högt''/ , undra om den skulle va lika farlig som den låter om den skulle lyckas hoppa över? never ever att jag rider där själv :S


kom just fram till en sak, hur mycket jag hatar överaskningar.. vet aldrig va som ska hända, o det stör mig! :(:)


kanske inte får träffa älsk på länge verkar de som ''/
<3

Pusshej// C

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha lätt roligaste! <3 :)

2008-09-09 @ 21:30:31
URL: http://lifeofeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0