hatar rubriker vet inte va man ska skriva?


helle hade tappat en sko igen ''/.. fett jobbigt hoppas nån kan komma o slå på en imorron, ska ju på terrängtränging ihelgen o inte så kul om jag vi måste ställa in de bara för att hon tappat en sko..
så fick rida wia idag, hatar att rida henne den stelste hästen ever!





kom hem så gick jag o handla direkt, tänkte ta nått lätt o äta eftersom viktor är sjuk, fick bli potatis och purjolökssoppa :)
blev väll okej fast jag glömde mjölken först så hungriga viktor fick vänta lite läängre för att få mat i magen :)
men den va iinte lika god som Ann-maries :(.. ska be Elin sno med sig lite hem till mig nån gång när hon gjort de:L

nu ska illaluktande cassandra hoppa in i en snabbdusch :)


Puss gulleunge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fy det har hon inte gjort på evigheter jue :/ Det ska jag tjata om :)

2008-09-12 @ 07:36:22
URL: http://lifeofeliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0