Måndag är det idag.

fii fan nu är jag duktig, inte rökt på ett jävla bra tag :).. men känner hur sur heten kommer i kroppen, snart dax,
kollar på lite film o så nu:)..
fy att jag inte sover, men alla ggr är det tyvärr inte så lätt..

ser på tv att anna skipper springer på stan o snor mat/glass osv, från folk, jag skulle bli galen om hon kom fram o snodde min älskade välsmakade söta glass ur handen på mig o jag inte fick mätta min törst:O  inte för att jag tror hon gör de på riktigt, säkert bara reklam för du är va du äter eller nått, men de va en tanke jag fick..

btw så va jag nära på att bevaka en bdb som jag inte ens ville bevaka förut, gu så trött i skalln jag måste va..
o nu är jag satans rök sugen, ut o röka..

Nattkram Cassandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0